Často kladené dotazy

1. Jak funguje navázání na CASAMUNDO?

Můžeme Vás na nás navázat různými způsoby. Rádi se přitom budeme řídit vašimi technickými možnostmi. Již máme rozhraní pro mnoho běžných rezervačních systémů, mimo to Vám můžeme nabídnout spojení přes naše vlastní rozhraní. Pro více informací nás můžete kontaktovat.

2. Jsou rezervace přes CASAMUNDO hned závazné nebo na poptávku?

U nás jsou možné rjak rezervace závazné přímo v reálném čase, tak rezervace na poptávku. Zkušenosti ale ukazují, že zákaznící upřednostňují ubytování, které jim je přímo zarezervované.

3. Jak rezervace probíhá?

V každém, po tom co zákazník rezervuje objekt u CASAMUNDA, obdrží od nás potvrzení objednávky.

Vy byste měli zákazníkovi obratem poslat konečné potvrzení rezervace a fakturu. Prosím informujte nás, pokud rezervace nemůže být potvrzena (např. na základě dvojité rezervace).

4. Kdo přebírá zodpovědnost za platby

Všechny platby leží ve vašich rukou. Přitom můžete tedy zamozřejmě vybírat, jaký způsob platby chcete zákazníkovi nabídnout. Rovněž můžete sami rozhodovat, jestli a kdy budete vyžadovat zálohu a kdy má být splacený doplatek.

5. Jaké VOP platí?

U všech rezervací platí výhradně Vaše vlastní VOP, včetně podmínek platby a storna. VOP CASAMUNDA platí jen při zprostředkování rezervace Vám. Nájemní smlouva platí vždy mezi Vámi (nebo pronajímatelem) a zákazníkem.

6. Na co musím dbát při popisu svého objektu?

Popisy objektů by měli obsahovat všechny údaje o poloze a vybavení ubytování. Čím více informací dáte k dispozici, tím lépe je zákazník informován. Dbejte, prosím, také na dostatečný počet kvalitních fotografií. Měli by být k dispozici fotky objektu zvnějšku a fotky ze všech pokojů. Můžou být dodána i jedna nebo dvě fotky okolí.

7. Je možné dát k CASAMUNDO na zkoušku jen pár objektů?

CASAMUNDO má nyní k dispozici více než 300.000 objektů ubytování z celé Evropy a USA. Čím více ubytování u nás budete prezentovat, tím větší jsou šance, že budou Vaše objekty i rezervované.

8. Jsou nějaké fixní náklady?

Ne. CASAMUNDO Vám účtuje provizi, na které jsme se již dříve dohodli, za každou námi zprostředkovanou rezervaci. Kromě toho nejsou žádné další skryté fixní náklady jako základní sazba nebo licenční poplatky. Opravdu platíte pouze za skutečně zprostředkované rezervace.

9. Na koho se mohu u CASAMUNDA obrátit, kdo je pro mě kontaktní osoba?

Pokud máte zájem o spolupráci s CASAMUNDO, použijte, prosím, náš kontaktní formulář. Poté Vás budeme co možná nejrychleji kontaktovat a zodpovíme Vám všechny dotazy.

Při otázkách ke stávajícím rezervacím nás můžete kontaktovat na našem zákaznickém servise. Tam Vám jsme k dispozici od pondělí do pátku od 08:30 do 17:00 hodin.

↑ nahoru 
Moje CASAMUNDO

Zde si můžete prohlédnout seznam naposledy
prohlížených prázdninových pobytů a ještě mnohem více!