Máte ještě otázky?

Zde naleznete seznam nejdůležitějších bodů týkajících se Vaší dovolené s Casamundo:

Otázky před provedením rezervace

1. Je můj vybraný rekreační objekt ještě dostupný?

Rezervační kalendář je denně aktualizován a ukazuje, zda je objekt ještě dostupný. Termíny označené zeleně jsou zpravidla ještě volné, termíny označené červeně jsou již obsazené, termíny označené žlutě jsou dostupné po odeslání poptávky a zpětném potvrzení pronajímatelem.

Chcete-li si prohlédnout momentální dostupnost objektu, stačí zakliknout požadované datum příjezdu a pod kalendářem zadat počet osob. Pokud se následně zobrazí cena, je možné provést rezervaci! Pokud se však zobrazí chybové hlášení, např. „Rezervace ve zvoleném termínu není možná!“, není možné objekt ve zvoleném termínu zarezervovat. Zkontrolujte rovněž, zda se rezervace nepojí pouze s určitými dny možného příjezdu nebo odjezdu. Tyto dny jsou v kalendáři označeny tmavě zelenou barvou a jsou podtržené.

2. Mohu zaslat i nezávazný dotaz, zda je můj vybraný objekt ještě volný?

Můžete si kdykoli ověřit, zda je Vámi vybraný objekt ještě volný. Zaklikněte den Vašeho příjezdu, délku pobytu a počet osob. Zobrazí-li se cena, je možné provést rezervaci.

V některých případech, především v hlavní sezóně, musí být rezervace ještě zpětně potvrzena pronajímatelem. Zda je toto zpětné potvrzení nutné, se dozvíte z předběžného potvrzení, které zašleme na Vaši e-mailovou adresu. V každém případě je i zaslání takovéto rezervace závazné!

3. Musím rezervovat vždy od soboty do soboty? Je příjezd a odjezd možný i v jiných dnech?

V hlavní sezóně od poloviny června do konce srpna a v obdobích prázdnin, kdy je vysoká poptávka, je příjezd a odjezd možný pouze v těch dnech, které jsou v rezervačním kalendáři vyznačeny tmavě zelenou barvou. Ve vedlejší sezóně je však možné u pronajímatele závazně poptat i flexibilní pobyty kratší než týden a krátké pobyty. Další informace Vám poskytne náš servisní tým.

Upozornění: Při hledání můžete označit „Hledat dle dne příjezdu a odjezdu", zadat Vaše datum příjezdu a kliknout na „Hledat“. U zobrazených výsledků je pak možné rezervovat přímo na Vámi zvolené datum.

4. Počítají se i děti, malé děti a miminka jako plné spolucestující osoby?

Pokud není v popisu objektu výslovně uvedeno jinak, počítají se i miminka, malé děti a děti jako plné spolucestující osoby.

U každého objektu je uveden maximální počet osob, který z pojistných důvodů nesmí být překročen. Udělení výjimky musí předem schválit pronajímatel (viz otázka 5).

5. Je možné překročit kapacitu objektu?

V mnoha případech je možné u pronajímatele závazně poptat přesáhnutí maximálního počtu osob. K potvrzení rezervace je pak nutné, aby pronajímatel překročení kapacity schválil. Další informace Vám poskytne náš servisní tým.

Upozornění: Mnozí pronajímatelé vyžadují za překročení kapacity poplatek. Během rezervace na to samozřejmě budete upozorněni.

6. Mohu si přivézt domácí zvířata?

V popisu objektu je uvedeno, zda je dovoleno přivézt si domácí zvíře či zvířata. Pokud u objektu není připojen obrázek psa, domácí zvířata dovolena nejsou. Pojmem „domácí zvíře“ se přitom zpravidla myslí právě pes.

Chcete-li přivézt víc domácích zvířat, než je dovoleno, nebo se jedná o kočky nebo jiná malá zvířata, je nutné zaslat pronajímateli závaznou poptávku. Další informace Vám poskytne náš servisní tým.

Upozornění: Přivezete-li domácí zvířata, která jste v rezervaci neuvedli, má pronajímatel právo je do rekreačního domu nevpustit.

7. Jak mám nahlásit svoje speciální přání, například ohledně polohy ubytování?

Samozřejmě rádi předáme zprávu o speciálním přání našeho zákazníka pronajímateli. Přesto prosíme mějte na paměti, že není závazné a navzdory snaze pronajímatele není vždy možné je splnit. Další informace Vám poskytne náš servisní tým.

8. Mohu rekreační dům rezervovat nezávazně?

Některé rekreační domy můžete nezávazně rezervovat na 1-3 dny. Kontaktujte prosím náš servisní tým. Rádi pro Vás zjistíme, zda a na jak dlouho je možné pro Vás objekt blokovat.

Upozornění: Pro tuto „možnost“ jsou zapotřebí všechna relevantní data jako datum příjezdu, počet osob a domácích zvířat i kontaktní údaje.

9. Mám zájem o dlouhodobý pronájem, co mám dělat?

Pobyt delší než 4 týdny je vždy nutné poptat u pronajímatele, což obzvláště platí pro dlouhodobé služební pobyty. Kontaktujte prosím náš servisní tým, nejprve pro Vás nezávazně zjistíme cenu. Dbejte prosím na to, že budeme potřebovat přesné datum Vašeho příjezdu a odjezdu.

Otázky k provedení rezervace

1. Jak mohu provést rezervaci?

Rezervovat můžete kdykoli pohodlně online. Pod popisem objektu se nachází rezervační formulář. Zadejte jednoduše všechna potřebná data, zkontrolujte a odsouhlaste všeobecné obchodní podmínky ubytování a klikněte na zelené rezervační tlačítko. Pokud některé údaje chybí, ukáží se nyní červeně podbarvené. Po úspěšném provedení se objeví stránka s potvrzením.

Samozřejmě Vaši rezervaci rádi převezmeme i telefonicky. Zastihnete nás na bezplatné servisní lince 800 77 67 67, případně na čísle +420 228 882 007 pro volající ze zahraničí. Prosím dbejte na to, že telefonické rezervace jsou stejně závazné jako online rezervace!

2. Mohu rezervovat bez uvedení e-mailové adresy?

Potvrzení o Vašem provedení rezervace a většinou i potvrzení rezervace a cestovní podklady jsou zasílány e-mailem, proto je e-mailová adresa nutná.

Samozřejmě máte možnost využít i e-mailovou adresu člena rodiny, některého z přátel či známých, pokud s tím tento souhlasí a poskytne Vám k zaslaným podkladům přístup

3. Co následuje po provedení rezervace?

Bezprostředně po provedení rezervace zpravidla obdržíte předběžné potvrzení od CASAMUNDO a krátce nato i potvrzení rezervace od daného organizátora cesty. Pokud je zapotřebí i potvrzení přímo od pronajímatele, obdržíte nejprve potvrzení o Vašem provedení rezervace a po dvou až třech pracovních dnech, pokud pronajímatel rezervaci potvrdí, i definitivní potvrzení rezervace.

Po zaplacení doplatku obdržíte asi dva až čtyři týdny před začátkem cesty ubytovací doklad včetně popisu cesty a adresy rekreačního objektu.

4. Mám ubytování opravdu napevno zarezervované?

Jakmile systém úspěšně příjme Vaši rezervaci, objeví se stránka s potvrzením. Zároveň Vám e-mailem zašleme potvrzení o přijetí Vaší rezervace. Zpravidla pak po dvou až třech pracovních dnech obdržíte i finální potvrzení rezervace od organizátora cesty.

Upozornění: Neobdrželi jste potvrzení rezervace? Prosím zkontrolujte i zprávy v pořadači Spam ve Vaší e-mailové schránce. Pokud ani tam e-mail nenaleznete, kontaktujte nás prosím, abychom zkontrolovali správnost e-mailové adresy.

5. Proč se mi nedaří rezervovat?

Prosím zkontrolujte, zda

  • - se Vám zobrazuje cena za ubytování
  • - jsou potřebné údaje vyplněny správně a kompletně
  • - jste odkliknutím příslušného políčka vzali na vědomí a akceptovali všeobecné obchodní podmínky.
Pokud se Vám nezobrazuje cena za ubytování, je objekt již obsazen nebo zvolené dny příjezdu a odjezdu nejsou možné. Chybové hlášení je často způsobeno i nekompletními nebo neplatnými údaji k platbě. V těchto případech se neváhejte obrátit na náš servisní tým, který Vám rád pomůže.

Otázky k ceně a platbě

1. Uvedená cena je za osobu nebo za týden?

Jakmile zadáte datum příjezdu, délku pobytu a počet osob, zobrazí se cena za celou dobu pobytu a všechny spolucestující osoby.

2. Kdy a jak zaplatím za svůj rekreační objekt?

Platební podmínky se liší podle objektu a organizátora cesty. Podrobné informace naleznete v rezervačním formuláři pod popisem objektu v políčku „Způsob platby“ nebo ve všeobecných obchodních podmínkách daného objektu.

Po provedení rezervace se zpravidla platí záloha ve výši 20-30 % z celkové ceny. Zbylou částku je třeba doplatit 4 až 7 týdnů před začátkem cesty nebo částečně na místě.

3. Musím zadat údaje o své kreditní kartě?

Pokud v políčku „Způsob platby“ není jiná možnost než „Kreditní karta“, je pro provedení rezervace nezbytné údaje o kreditní kartě zadat. Kreditní karta nemusí být registrovaná na stejné jméno, jaké jste uvedli v „Kontaktních datech“.

Platební podmínky stanovuje organizátor rekreačního objektu. Výjimky nejsou možné. Pokud nevlastníte kreditní kartu, náš servisní tým Vám rád pomůže vyhledat jiné nabídky, u kterých jsou možné i jiné způsoby platby. Naše kontaktní údaje naleznete zde.

Upozornění: Pokud provádíte rezervaci až velmi krátce před odjezdem, je kreditní karta často jediným možným způsobem platby.

4. Je při předávání mých údajů opravdu dodržována bezpečnost?

Aby byly Vaše údaje při předávání chráněny, používá CASAMUNDO HyperText Transfer Protocol Secure (bezpečný hypertextový předávací protokol), krátce HTTPS. Vaše údaje jsou tak předávány zakódované. Používání HTTPS poznáte i podle URL adresy, na níž se nacházíte, když svoje údaje zadáváte, například https://www.casamundo.cz/cm_object/?object=930223&persons=2.

Diktujete-li své údaje telefonicky, jsou zadávány přímo a předávány opět pomocí zašifrovaného spojení.

Upozornění: Z bezpečnostních důvodů nám prosím nikdy nezasílejte údaje o Vaší kreditní kartě e-mailem.

5. Kdy a komu mám zaplatit kauci?

Kauce se většinou platí na místě v hotovosti, částečně i kreditní kartou, a to pronajímateli nebo osobě předávající klíče. Případné výjimky jsou uvedeny v popisu objektu. Pokud jste kauci platili předem převodem, bude Vám zpravidla navrácena asi 2 týdny po ukončení pobytu.

Upozornění: Vedlejší náklady se často účtují zároveň s kaucí! V tom případě Vám bude navrácena výše kauce po odečtení vedlejších nákladů.

6. Jak vysoké jsou vedlejší náklady?

Pokud není na vedlejší náklady stanoven pevný paušál, odvíjí se jejich výše od Vaší spotřeby. Konečná výše spotřebních nákladů závisí na zemi, ročním období i vybavení objektu. Doporučujeme při předávání klíčů společně s pronajímatelem zaznamenat stav měřičů.

Upozornění: Pokud nejsou ve všeobecných obchodních podmínkách nebo v popisu objektu uvedeny žádné zvláštní náklady, žádné nevznikají.

7. Nabízíte slevy za časnou rezervaci nebo jiné speciální nabídky?

I my samozřejmě nabízíme slevy za časnou rezervaci, last minute a mnoho dalších cenových akcí! Tyto jsou neustále aktualizovány a jsou již zahrnuty do celkové ceny.

Upozornění: Aktuální cenu si můžete prohlédnout pod rezervačním kalendářem po zadání data příjezdu, délky pobytu a počtu spolucestujících osob!

Otázky k ubytování

1. Kde najdu adresu mého rekreačního domu?

CASAMUNDO se zavazuje k ochraně osobních údajů pronajímatelů. Přesnou adresu rekreačního objektu Vám proto zašleme až spolu s cestovními podklady, tedy asi dva až čtyři týdny před odjezdem.

2. V jakém čase mohu přicestovat a dokdy musím objekt opustit?

Doba příjezdu je zpravidla mezi 15. a 18. hodinou. V den odjezdu byste měli objekt předat zpět do 10 hodin. Přesné časy příjezdu a odjezdu naleznete ve svých cestovních podkladech a většinou i ve všeobecných obchodních podmínkách Vašeho objektu, které zpravidla najdete úplně dole na stránce s popisem objektu.

Upozornění: Odlišná doba příjezdu nebo odjezdu je možná po dohodě s pronajímatelem. Obraťte se prosím na náš servisní tým.

3. Co patří k základnímu vybavení rekreačního objektu a co si musím přivézt?

Rekreační objekty jsou zpravidla dostatečně vybaveny nádobím, hrnci, příbory, základním kuchyňským náčiním a minimálně dvěma plotýnkami, takže můžete sami vařit. Speciální kuchyňské náčiní a spotřebiče, například odstředivka na salát, mixér, kávovar, vařič vajec, mikrovlná trouba, trouba na pečení atd., koření, toaletní papír a čisticí prostředky, nepatří k základnímu vybavení, a proto je třeba si je v případě potřeby přivézt. V popisu objektu je však uvedeno, zda některá z těchto zařízení již jsou ve Vašem rekreačním objektu k dispozici.

Povlečení, ručníky a utěrky je rovněž třeba si přivézt, pokud není uvedeno jinak.

4. Kdo má na starost závěrečný úklid?

V popisu objektu je většinou uvedeno, zda je závěrečný úklid zahrnut v ceně nebo zda je možné jej za příplatek přiobjednat. Pokud závěrečný úklid zmíněn není, zpravidla musíte uklidit sami.

Upozornění: Závěrečný úklid nenahrazuje základní úklid! Rekreační objekt je vždy třeba před předáním zamést.

5. Kde najdu všeobecné obchodní podmínky pro můj rekreační dům?

Odkaz na všeobecné obchodní podmínky naleznete pod popisem objektu, přímo nad zeleným rezervačním tlačítkem: „Ano, četl(a) jsem všeobecné obchodní podmínky tohoto objektu  a souhlasím s nimi.“

Mějte prosím na paměti, že všeobecné obchodní podmínky se u jednotlivých objektů liší!

Otázky po provedení rezervace

1. Kdy dostanu své cestovní podklady?

Cestovní podklady resp. ubytovací doklad obdržíte po doplacení celkové ceny, přibližně dva až čtyři týdny před zahájením pobytu. Získáte přesnou adresu Vašeho rekreačního objektu, popis cesty a kontaktní údaje pronajímatele nebo místní servisní agentury.

Upozornění: Cestovní podklady rozhodně vytiskněte a vezměte s sebou! Pokud své cestovní podklady zapomenete, nemůžeme zaručit, že například mimo otevírací dobu našeho místního partnera bude možné Vám údaje cestou ještě jednou sdělit!

2. Jak mám postupovat, když chci rezervaci změnit?

Přejete-li si svou rezervaci změnit, informujte nás prosím písemně prostřednictvím e-mailu nebo našeho kontaktního formuláře. Nezapomeňte uvést číslo Vaší rezervace a mějte na paměti, že o změnu rezervace je vždy nutné zažádat a často je možná jen za poplatek.

Výše poplatku za změnu rezervace je zpravidla uvedena ve všeobecných obchodních podmínkách. O nutnosti zaplatit poplatek za změnu rezervace Vás včas informuje náš servisní tým.

3. Jak mohu opravit údaje ve své rezervaci?

Opravit kontaktní údaje nebo počet osob (při dodržení maximální kapacity osob) v naprosté většině případů není problém. Obraťte se prosím na náš servisní tým a sdělte správné údaje.

Upozornění: Pokud jste omylem zarezervovali nesprávný rekreační objekt nebo chybný termín pobytu, OKAMŽITĚ nás kontaktujte! Pokud nám chybu nahlásíte ihned po provedení rezervace, je v mnohých případech ještě možné rezervaci zrušit. Ve všech ostatních případech je nutné provést změnu rezervace nebo storno.

4. Musím svoji rezervaci stornovat, co mám dělat?

Stornovat je zpravidla nutné písemně, nejsnáze prostřednictvím e-mailu nebo našeho kontaktního formuláře. Nezapomeňte uvést číslo Vaší rezervace a mějte na paměti výši stornovacího poplatku. Ta je uvedena v příslušných všeobecných obchodních podmínkách úplně dole na stránce s popisem objektu.

Pokud vyvstanou stornovací poplatky, budou započítány s přihlédnutím k již zaplaceným zálohám. Potvrzení o zrušení rezervace a účet za zrušení obdržíte od příslušného organizátora cesty.

Upozornění: Pokud jste uzavřeli pojištění proti stornu dovolené a rušíte pobyt na základě důvodu, na který se pojištění vztahuje (např. nemoc či ztráta zaměstnání), Vaše pojišťovna Vám vzniklé stornovací výdaje nahradí.

Vaše otázka zde nebyla zodpovězena?
Máte zájem o zaslání individuální nabídky?
Máte otázky ke konkrétnímu objektu?
Přejete si raději hovořit individuálně s poradcem než rezervovat anonymně online?

Náš servisní tým Vám rád pomůže!
Těšíme se na Vás!

>> Bezplatná infolinka: 800 77 67 67, pevná linka (zpoplatněno) 00420 228 882 007
>> E-mail: info@casamundo.cz nebo využijte náš kontaktní formulář.

↑ nahoru 
Moje CASAMUNDO

Zde si můžete prohlédnout seznam naposledy
prohlížených prázdninových pobytů a ještě mnohem více!